fredag 8 april 2011

WOW, jag kom på mitt lösen! YEY

Skoooooolan är nu helg. Jag och Sofia ska till Sandviken om en timme drygt, för att uppleva en teaterföreställning som kallar sig Bagage. Har faktiskt inte en aning VAD den handlar om men det lät bra.

Funderar lite på livets meningar. Inte för att jag inte brukar det (jag kallar mig själv privat filosof) eftersom jag brukar sväva iväg, jag ser det lite som "Scrubs JD" fast inte lika intensivt. Aja, jo jag tänkte lite extra på det idag för att vi håller på med univeriella teorier om livets uppkomst och shiet. Det här ämnet är som ämnat för mig, lite drygt att jag bara flummar of topic själva ämnet, tog väl en timme längre tid att skriva en uppgift idag eftersom jag....är som jag är.

Nu ringe Sofia. Måste.Åka.

Hmmm, undra vad biljetten kostar? Äh tar med en hundring. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid roligt med kommentarer